Chintamani, holistisch centrum voor mens en dier
Home Voor Mensen Voor Dieren Agenda Tarieven Contact Over mij Nieuws
KLACHTENPROCEDURE
Het Holistisch centrum "Chintamani" streeft naar een optimale kwaliteit en professionaliteit van de therapeuten die adviezen, behandelingen en opleidingen geven. Het correct en tijdig afhandelen van eventuele klachten speelt hierin een belangrijke rol. Indien u klachten heeft over de adviezen, behandelingen of opleidingen, dan horen we dat graag zo spoedig mogelijk. Op deze wijze kunnen we deze ongewenste situatie snel oplossen. De procedure: Ingezonden klachten zullen te allen tijde vertrouwelijk worden behandeld In eerste instantie dient u uw klacht mondeling in Indien er geen mondelinge overeenstemming wordt bereikt, dan kunt u uw klacht binnen 2 weken schriftelijk indienen bij: Chintamani, holistisch centrum voor mens en dier Deckersstraat 2a 6091 NG  Leveroy +31 (0) 495-652889 info@chintamani.nl De klacht dient duidelijk omschreven te worden met een heldere onderbouwing van uw standpunt en kan nooit anoniem ingediend worden. Na ontvangst wordt een klachtdossier geformeerd. Binnen twee weken ontvangt u schriftelijk een antwoord met daarin een eventuele oplossing. Indien de klacht afgewezen wordt u hiervan op de hoogte gesteld en wordt dit gemotiveerd.   Wanneer de klacht niet naar behoren is afgewikkeld en betrekking heeft op een natuurgeneeskundige behandeling: Klachtencommissie VBAG Postbus 264 5670 AG NUENEN 040 - 284 59 52 (Ma t/m Vrij 9:00-12:00 uur) www.vbag.nl
Algemene voorwaarden Disclaimer Copyright Klachtenprocedure Privacy Policy Vergoedingen Verzendkosten
Follow us
Chintamani, holistisch centrum voor mens en dier | Deckersstraat 2a | 6091 NG  Leveroy | 0495-652889 | info@chintamani.nl | www.chintamani.nl
Klachtenprocedure